![]() |
|
|
|||||||
| Registrer | Hjelp | Medlemsliste | Kalender | Søk | Dagens innlegg | Marker forumene som lest |
| Spør Admin Noe du lurer på ang. forumet eller dets finesser? Spør her! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|||
|
|||
|
Det er år og dag siden jeg var inne på endo-foreningens sider. Den nye layouten har jeg ikke sett før i dag. Men kjenner den godt igjen fra Ønskebarn
![]() Jeg følte for å legge inn et spm. til dr. Langbrekke, men jeg ser ikke spørsmålet. Kommer det ikke frem før han har svar? |
|
|
||||
|
||||
|
Det kommer når Admin har moderert spørsmålet. Det skjer som regel på mandag-onsdag-fredag.
|
|
|
|||
|
|||
|
Eh...Tror spørsmålet mitt havnet på feil linje under "spør ekspertene".. Ang. hemofili og endometriose. Kanskje Admin kan "justere" litt?
2rhild |
|
|
||||
|
||||
|
Det er flyttet
|
|||
|
|||
|
Jeg var selvsagt uheldig med tidspunkt for spørsmål til dr Anton L. Kan vi stille samme spørsmål til dr. Mette Moen ? Dvs flytte det, igjen....:-)
Jeg er litt urolig for at det er en meget uheldig sykdomskombinasjon jeg har. "Hemofili og endometriose" Håper legene her på forumet får velfortjent og fin ferie. De gjør en kjempejobb! Leger flest aner ikke hva vi endo-damer sliter med.... Og dere i adm og foreningsstyret også! Godt jobba. Har fulgt med fra sidelinja i 3 år :-) Torhild |
|
|
||||
|
||||
|
Spørsmålet er flyttet til Mett Moen. Hun svarer så fort hun har mulighet
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|